Workshop Emócie v marketingu
Všetci tretiaci sa 24. 4. 2019 dozvedeli niečo nové o svojom mozgu. Na workshope Emócie v marketingu počuli a videli ako nás dokážu reálne ovplyvniť emočné marketingové kampane rôznych značiek. Témy boli rozpracované na emočnej (iracionálnej) a racionálnej (vedomej) oblasti vnímania.
Každý žiak prešiel testami, pri ktorých zistil, ktorá mozgová hemisféra ľudského tela je dominantnejšia, či existuje nábeh na Alzheimerovu chorobu, akú obmedzenú pozornosť dokáže mať ľudský mozog a ako si ILÚZIE vytvárame v mozgu a pritom ich dokážeme na iracionálnej úrovni vnímať rozdielne. Žiaci zistili ako sú emócie dôležité nielen z psychologického hľadiska, ale aj z marketingového vzhliadaním rôznych marketingových kampaní. V závere workshopu mohli žiaci získať zaujímavé ocenenia za svoju aktivitu.
Emócie v marketingu nie sú len o emóciach, ale sú aj o príjemnej a priateľskej atmosfére, ktorú sme zažili počas celého worshopu. Vďaka Ing. Dávidovi Vrtaňovi, predsedovi OZ Mladý podnikavec, ktorý nám sprostredkoval zaujímavé informácie, sme sa zúčastnili jedinečnej akcie.
Ing. Beáta Andrášová